قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





او که به تازگی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از ناحیه شانه به میادین برگشته بود، در دیدار تیمش مقابل اشتوتگارت از ابتدا به میدان رفت اما خیلی زود دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 17 زمین را ترک کرد.
شواینی باید برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتش تحت معاینات بیشتر قرار بگیرد و اسکن ها نشان داد که او از ناحیه لیگامنت قوزک پا دچار آسبب دیدگی شده است؛ در واقع لیگامنت داخلی قوزک پای راست او شکسته است.
برای اینکه مصدومیت او در اثر حرکت تشدید نشود، پزشکان پای او را گچ گرفتند و پس از آن نیز این هافبک ملی پوش باید از کفش های محافظ استفاده کند.
هانس ویلم مولر وولفارت، پزشک باشگاه بایرن نیز به سایت اختصاصی این باشگاه گفت:" این که مصدومیت او چقدر طول خواهد کشید و چه زمانی می تواند بار دیگر برای بایرن بازی کند را بعدا بررسی می کنیم."

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ mahiar ]

در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان، تیم فوتبال دورتموند قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا در خانه تیم هولستن کیل میهمان بود و در پایان موفق شد با 4 گل این تیم را در هم شکند.

گل‌های این بازی را لواندوسکی در دقیقه 11، کاگاوا 18، باریوس 80 و پرسیچ 87 برای زردپوشان به ثمر رساندند.

دیگر بازی‌های این مرحله امشب برگزار می‌‌شود و هوفن‌هایم میزبان گرتر فورت است، هرتابرلین از بورسیا مونشن‌گلادباخ پذیرایی می‌کند و بایرن مونیخ میهمان اشتوتگارت است.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ mahiar ]

فرداشب (چهارشنبه ) سه دیدار از مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها، در شهرهای هوفن‌هایم، برلین و اشتوتگارت انجام خواهد شد تا سرنوشت سه تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی این جام مشخص شود. 


از این رو در اولین بازی هوفن‌هایم در ورزشگاه خانگی‌اش« راین نکار» پذیرای تیم دسته دومی گرویترفورت است.

در ورزشگاه المپیک برلین نیز هرتابرلین با بورسیامونشن‌گلادباخ مصاف خواهد داد. در این بازی رویارویی میشائیل اسکیبه، مربی نام‌آشنای هرتا با ستارگان جوانی همچون مارکو رویس ازتیم میهمان و مربی‌اش لوسین فابرو نکته تماشایی خواهد بود.


در آخرین مصاف نیز اشتوتگارت در ورزشگاه دایملربنز‌اشتادیون میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود. اشتوتگارتی‌ها که در بوندس‌لیگا حال و روز چندان خوشی ندارند، مقابل ستارگان باوارایی خواهند ایستاد تا بلکه با کسب پیروزی و راهیابی به دور نیمه نهایی، بخت خود را برای کسب قهرمانی در این جام و در نتیجه سامان بخشیدن به اوضاع آشفته خود افزایش دهند.


در مقابل باوارایی‌ها که همین هفته در جریان مسابقات هفته بیستم بوندس‌لیگا پس از چند هفته صدرنشینی بوندس‌لیگا، از رده اول به پله دوم تنزل مقام یافتند،  برای حفظ امید‌های خود برای دست‌یابی به مقام نخست جام حذفی، با انگیزه‌ای مضاعف به اشتوتگارت می‌روند تا با راهیابی به مرحله نیمه نهایی در فاصله کمی با عنوان نخست قرار گیرند.

 

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

شب گذشته با انجام شش دیدار دیگر مسابقات هفته بیستم بوندس‌لیگا ادامه یافت. شش بازی که تنها یک برد داشت و پنج مصاف آن به تساوی منجر شد. اما در مهمترین دیدار روز که در شمال آلمان جایی که هامبورگ در حضور ۵۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه ایمه‌تچ آره‌نا به استقبال از بایرن مونیخ شتافت، تساوی یک بر یک رقم خورد.

بایرن که دو سال قبل در خانه هامبورگ به تساوی بدون گل رسید، شب گذشته پس از گذشت ۲۴ ماه یکبار دیگر مجبور شد نزد حریف سنتی خویش امتیازات را تقسیم کند.

در این دیدار میزبان که از دو ماه قبل توسط تورستن فینک، بازیکن سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ مونیخی‌ها هدایت می‌شود، توانست ابتدا به گل برسد. در دقیقه ۲۳ پس از آن‌که گوئر‌ه‌رو، هافبک اهل پرو  بندرنشینان (بازیکن پیشین بایرن‌) پاسی زیبا به ژکوپو سالا، گلزن ایتالیایی تیمش داد، دروازه مانوئل نویر فرو ریخت.

بایرن که در این دیدار از وجود رافینا به خاطره ۵ اخطاره بودن، محروم بود و در خط دفاع به جای او از تیموچوک استفاده می‌کرد، پس از این عقب ماندگی بر شدت حملات خود افزود. اما میزبان با جمع شدن در مقابل دروازه خویش سعی کرد با اداره بازی مانع به ثمر رسیدن گل به سود میهمانش شود.

در نیمه دوم نیز بایرنی‌ها به خاطر تراکم زیاد بازیکنان هامبورگ در دفاع موفق به انجام کار زیادی نشدند تا اینکه در اواخر نیمه دوم ایویتسیا اولیچ، مهاجم کروات به جای تونی کروس وارد بازی شد. با حضور این مهاجم بر شدت حملات باوارایی‌ها افزوده شد تا جایی که وی اندکی پس از حضورش در میدان در دقیقه ۷۱ با پاس توماس مولر دروازه هامبورگ را گشود و در نهایت این دیدار به تساوی یک بر یک منجر شد.

در جدالی دیگر شالکه و ماینس نتیجه‌ای مشابه آن‌چه در خانه هامبورگ رقم خورد، را ثبت کردند. در این بازی که در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا و در هوایی کاملا سرد انجام گرفت، ابتدا محمد زیدان در دقیقه ۱۵ میهمان را پیش انداخت.

پس از این گل شاگردان آبی‌پوش شالکه یکپارچه حمله شدند تا این که در دقیقه ۵۹ بالاخره توانستند توط اوباسی گل تساوی را به ثمر برسانند.

همچنین دیدار ولفسبورگ با بورسیامونشن‌گلادباخ در ورزشگاه فولکس‌واگن‌آره‌نا نیز برنده‌ای نداشت و دو تیم تساوی بدون گل را رقم زدند.

در این جدال اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی ولفسبورگ تا دقیقه ۶۲ در ترکیب تیمش بود. اما در این هنگام جای خود را به سیو، بازیکن فرانسوی سپرد.


*سایر نتایج:

هوفن هایم 2- آگسبورگ 2

گل ها: امپلا 38، سالی هوویچ 51(پنالتی) برای هوفن هایم، مولدرس 31، لانگ کامپ 72 برای آگسبورگ


هرتابرلین صفر – هانوفر یک

گل ها: محمد عبدالوایه 68

اخراج: نوی مان از هرتابرلین در دقیقه 75


بایرلورکوزن 2- اشتوتگارت 2

گل‌ها: کیسلینگ 11، روفلس 47(پنالتی) برای لورکوزن، یولیان شیبر 23، مارتین هارنیک 89 برای اشتوتگارت

اخراج: مولینارو 90 برای اشتوتگارت


با توجه به نتایج شب گذشته، بایرن مونیخ که تا روز جمعه صدرنشین بود، رده نخست را به بورسیادورتموند واگذار کرد و خود تا پله دوم سقوط کرد.

اکنون زردپوشان دورتموندی با ۴۳ امتیاز در پله اول و بایرن با ۴۱ امتیاز و میانگین گل زده ۳۳+ در رده دوم جای دارند.

شالکه با همین امتیاز و میانگین گل زده ۲۱+ در رده سوم حضور دارد . مونشن‌گلادباخ و بایرلورکوزن نیز به ترتیب با ۴۰ و ۳۱ امتیاز چهارم و پنجم هستند.


*جدول رده بندی:

1- بورسیادورتموند 43 امتیاز

2-بایرن مونیخ 41 امتیاز، میانگین گل زده 33+

3- شالکه 41 امتیاز، میانگین گل زده 21+

4-بورسیامونشن گلادباخ 40 امتیاز

5-بایرلورکوزن 31 امتیاز

 

 

 

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 584
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 64488
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1